Subject: FW: Raplamaa Rapla vald Viljandi mnt 124 elektriliitumine, LC1117
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 13:17:56 +0200

Tere Anne

Pane see projekti muudatus mulle täitmiseks.

Arvo Veltri

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Tuesday, December 10, 2024 1:14 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: Raplamaa Rapla vald Viljandi mnt 124 elektriliitumine, LC1117

Tere Arvo!

Kooskõlastasite juulis ühe elektriliitumise projekti – LC1117 Viljandi mnt
124 elektriliitumine.

Tänase seisuga on aga liituja tõttu lahendus ning trass veidikene
muutunud. Muutsime alajaama asukohta ning keskpingekaablite trass läks
lühemaks.

Tulenevalt muudatustest sooviksin Teiega uue lahenduse kooskõlastada.
Muudatustega projektdokumentatsioon manuses. Lisaks manuses ka varasemalt
saadetud Transpordiameti kooskõlastus.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.